دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش نگاه داشته شده، مانند چراغ سرپوشیده است . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167482
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
7:27 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

بسیج همیشه در صحنه است

بیگانگان و دشمنان نظام بالاخص آمریکا و رژیم صهیونیستی با بسیج و بسیجیان مخالفند؛ زیرا آنها می دانند فرهنگ بسیجی قادر است هر انسان آزاده ای را به خود جذب کند و افتخار بسیجی بودن یکی از سوژه های مورد علاقه ی جوانان در ایران و سایر کشورهای اسلامی است. چرا که در زمان دفاع مقدس دشمنان ایران شاهد ایثارگری ها، فداکاری ها و حضور مشتاقانه در جبهه ها و تمرینات نظامی و فراگیری تاکتیکهای نظامی بسیجیان بودند که نشان از اراده محکم و دلدادگی آحاد بسیجی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعقیب اهداف ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری بود.

دشمنان انقلاب سعی می کنند به هر نحوی شده تبلیغات وسیعی برای تضعیف انقلاب در جهت تخریب فرهنگ بسیج هزینه کنند. اما نتیجه عملکرد آنها موجب هجوم علاقه مندان بیشتری به سمت اردوگاه بسیج گشته است. زیرا هر قشری که مورد تبلیغات منفی دشمنان باشد در چشم ملت ایران محبوب تر خواهد شد.

ولی با تمام این وجود بسیجیان باید هوشیار باشند و با بصیرت خود توطئه های آنها را شناسایی و خنثی کنند.


88/9/13::: 10:45 ع
نظر()