دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] هیچ بى‏نیازى چون خرد نیست ، و هیچ درویشى چون نادانى و هیچ میراثى چون فرهیخته بودن و هیچ پشتیبان چون مشورت نمودن . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :30
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167493
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
8:51 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

 دهه کرامت، میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و برادر بزرگوارشان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) بر همه شیعیان مبارک باد. از اول ماه ذیقعده تا 11 ذیقعهده دهه کرامت نامیده اند «از تولد حضرت فاطمه معصومه (س) تا تولد برادر گرامی شان حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع)»

در بحث دهه کرامت، که روز دختر نیز نامیده شده وقتی خداوند به پیامبر دختر عطا کرد فرمودند: «انا اعطیناک الکوثر» ای پیامبر تو نگران تعنه و کنایه مردم نباش ما به تو دختر عطا کردیم.

پیامبر نیز فرمودند: بهترین فرزندانتان دختران هستند. و جای دیگر فرمودند: که بهترین شما کسی است که برای دختران و همسران بهترین باشد. اگر شما نسبت به رفتارتان در درون خانه با دختر و همسر خوب باشید بهترین هستید.

مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و   مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است  .

مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب (علیهما‌السلام) سابقه ندارد  .

دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان می‌باشد .

تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و ... است.

دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبر یدل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار بشوند. این روز آسمانی بر همه بانوان شیعیان فرخنده باد.


90/7/9::: 1:43 ع
نظر()