دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خردش را در اختیار گرفت، حکیم است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167475
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
5:49 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

در حلول سی و سومین بهار انقلاب اسلامی ایران شاهد شعله های مقدس انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه بودیم و امروزه مردم عاصی از بی دینی ، بیش از همه به اسلام روی آورده اند تا در انتظار افق رو به فردای، روشنی اسلام عزیز و ناب محمدی گستره عالم را فراگیرد.

جمهوری اسلامی ایران در مقابل تمامی چالشهای طراحی شده توسط قدرتهای سلطه‌جو شامل هشت سال جنگ تحمیلی، اقدامات تروریستی که منجر به شهادت دانشمندان فخیم، تحریمهای اقتصادی و دخالتهای کینه‌توزانه در امور داخلی ایران و در نهایت جنگ روانی که تا زمان حاضر نیز ادامه یافته مقاومت و به راه خود ادامه داده است.

راهپیمایی باشکوه ملـت ایـران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی وحدت و یکپارچگی ملت بزرگ ایــران و اراده پولادین آنها در تداوم اهداف عالیه انقلاب را به نمایش خواهد گذاشت.

روز 22 بهمن به ملت بزرگ ایران تعلق دارد. این روز به شخص و جناح و حزب خاصی تعلق ندارد و کسی حق مصادره آن را برای خود ندارد. آنچه مطرح است نظام اسلامی، شعائر اسلامی، احکام اسلام، هویت اسلامی و استقلال اسلامی است که همه باید پاسدار آن باشیم.

همه باید خدا را حاضر و ناظر بدانند و همگان از هر آنچه موجب اختلاف و تفرقه و تشتت است اجتناب کنند و در کمال وقار و صمیمیت و مهربانی همه مردم و احزاب و گروه‌های سیاسی در این اعلام حضور شرکت فعال داشته باشند؛ بر خود مسلط باشند، از کلمات و شعارهایی که تفرقه‌انگیز و موجب بی‌احترامی به یکدیگر است جداً خودداری کنند.

میثاق 22 بهمن 57، بار دیگر تجدید خواهد شد و تجلی وحدت یک ملت به ظهور خواهد رسید؛ وحدتی که امام خمینی(ره) نیز آن را رمز پیروزی معرفی کردند.

امسال نیز همه مردم ایران اسلامی از سوی چهره‌ها و نهادهای گوناگون کشور به شرکت پرشور در راهپیمایی روز 22بهمن دعوت شده‌اند.