دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در وصف جمع فرومایگان فرمود : ] آنانند که چون فراهم آیند پیروز گردند ، و چون پراکنده گردند شناخته نشوند [ و گفته‏اند امام فرمود : ] آنانند که چون فراهم آیند زیان رسانند و چون پراکنده شوند سود دهند . [ گفتند زیان فراهم آمد نشان را دانستیم سود پراکنده شدنشان چیست ؟ » فرمود : ] خداوندان پیشه‏ها به سر پیشه‏هاى خود بازگردند و مردم از آنان سود برند : چون بنّا که بر سر ساختن بناى خود رود و بافنده که به کارگاهش و نانوا که به نانوا خانه بازگردد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167468
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
4:11 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

امروز حضور 3 نسل انقلاب در سی و سومین تولد انقلاب، نشان از تجلی شکوه و عظمت بود. همه برای ایران، اسلام و انقلاب به میدان آمده بودند. ملت با حضور خود نشان داد که با هوشیاری و حضور در صحنه هرگونه فتنه ای را مهار خواهند کرد. با وجود اینکه مستکبران همه تلاش خود را انجام دادند تا با فشار آوردن به ایران آن را از پیشرفت هسته ای باز دارند ولی موفق نشدند و ایران استوار تر از گشته فعال در عرصه هسته ای است.