دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین ذخیره، دانشی است که بدان عمل شود و احسانی است که بدان منّت ننهند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167464
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
7:24 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

هیچ صدقه ای بالاتر از حرف حق نیست.

دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام راحل گرامی باد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمانی نظامی است که در نخستین روزهای پس از انقلاب ایران در سال 1357به فرمان سیدروح‌الله خمینی (بنیانگذار و رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران) تشکیل شد. و در دوم اردیبهشت ماه 1358 رسماً کار خود را آغاز کرد.  

براساس قانون اساسی وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است. دشمنان فکر می کردند می توانند به نقشه های شومشان برسند غافل از اینکه خداوند پشتیبان این ملت است.امروز در عرصه های مختلف معنوی، نظامی، علمی، اجتماعی، سیاسی و ... سپاه دوش به دوش نیروی های مصلح جانفشانی زیادی برای این نظام انجام داده است که شایسته تقدیر و تشکر می باشد.

ما شاهد بودیم که چگونه در بدترین شرایط از ارتش و ملت دفاع کرده اند.سپاه بازوی قدرتمند ولی فقیه است به خصوص این که از نیروی مردمی و بسیج برخوردار است که نشان از مردمی بودن آن است. شاهد بودیم که این نهاد انقلاب با بصیرت و دشمن شناسی و با پیروی از ولایت فقیه چگونه توانسته است در ایجاد بصیرت در بین ملت مؤثر باشد. اگر نگاهی به ارتش لبنان بیاندازیم می بینیم که این نیروی حزب ا... بود که با رهبری سیدحسن نصرا... توانست بر اسرائیل با آن توان تسلیهاتی که از همه ابرقدرتهای جهان تأمین می شدند غلبه کنند.بله سپاه همان نیروی حزب ا... است. در جریان فتنه 88 اگر ایثار و دشمن شناسی سپاه نبود فتنه دشمن شناسایی نمی شد. البته به پشتوانه رهبری مقتدرانه ولی امر مسلمین بود که بصیرت را در میان مردم ایجاد کردند.

اکنون ما باید از این نهاد رهبری به شایستگی قدردانی کنیم.و این همان بسیج 20 میلیونی است که امام راحل در ابتدای انقلاب از آن یاد کردند و چه شایسته این زمان را پیش بینی کرده بودند.


91/2/2::: 12:9 ع
نظر()