دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و انس پسر مالک را نزد طلحه و زبیر به بصره فرستاد تا آنان را حدیثى به یاد آرد که از رسول خدا ( ص ) شنیده بود . انس از رساندن پیام سر برتافت و چون بازگشت گفت : « فراموش کردم . » امام فرمود : ] اگر دروغ میگویى خدایت به سپیدى درخشان گرفتار گرداند که عمامه آن نپوشاند [ یعنى بیمارى برص . از آن پس انس را در چهره برص پدید گردید و کس جز با نقاب او را ندید . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167473
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
5:29 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

میلاد با سعادت منجی عالم بشریت،حضرت ولی عصر، مهدی موعود (عج) بر  همه شیعیان و منتظران آن حضرت مبارک باد.

منظور از او می آید و زمین را زنده می کند همان نهمین فرزند من است که زمین را با ظهورش با عدالتش احیاء می کند.(پیامبر اعظم ص)

 

حقیقتاً اگر جامعه، جامعه ای باشد با ظلالت و ظلم، جامعه ای که خوبیها به بدیها تبدیل شده باشد نیازمند به این عدالت و ظهور است. اگر امام ما ظهور نمی کند به خاطر این است که دل ما منتظر آن بهار نیست. کینه ها در دل ما وجود دارد. در هنگام ظهور کینه ها از دل بیرون می رود. اگر دستورات قرآن، اهل بیت و انقلاب اسلامی را به خوبی انجام دهیم مقدمه ظهور او را فراهم خواهیم کرد.

منتظر واقعی کسی است که زمینه ظهور امام زمانش را فراهم می کند. در زمان ما امام (ره) با فداکاری، تلاش و تدبیرش یکی از منتظران واقعی ولی عصر (عج) بود.یک منتظر واقعی نه تنها در برابر حق و مظلومیت سکوت نمی کند بلکه از آنها دفاع می کند، همان کاری که امام راحل انجام داد.

 و اما وظیفه ما در روز میلادش این است که با تمام وجود به برپایی جشنی باشکوه اقدام کنیم.همه مسئولند به نحو شایسته نام امام عصرمان را در بین همگان با شکوه جلوه دهند.