دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین حکمت، شناخت انسان به خویشتن و اندازه خود را نگاه داشتن است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167481
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
7:6 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

فلسفه انتظار در تفکر شیعی، امیدبخشی به انسان حقیقت جو و تقویت روحیه جهاد و مقاومت میان مجاهدان مسلمان و مستضعفان جهان است.

اعتقاد به منجی جهانی، بیش و کم در همه ادیان توحیدی ملاحظه می شود و دکترین مهدویت در اندیشه دینی ما از قوام و استحکام لازم برای تحکیم مبانی فکری جنبش جهانی علیه استکبار، استعمار و استثمار برخوردار است.

تبیین و اشاعه اندیشه انتظار و تمهید شرایط ظهور مهدی موعود (عج) و حاکمیت جهانی دولت کریمه مهدوی، وظیفه همه پیروان آن حضرت به ویژه دانشوران ایران اسلامی است.

جامعه دانشگاهی کشور با شناخت شرایط حساس فعلی جهان اسلام وگسترش جنبش های اسلامی، بیش از همه اقشار ملت وظیفه آگاهی بخشی و رسالت روشنگری و حضور در صحنه چالش های فکری را بر عهده دارد.

امید است با استعانت از خداوند متعال و فعالیت بیش از پیش به ویژه در عرصه های علمی و پژوهشی ، در ایفای مسئولیت خطیر خویش، تحت توجهات خاصه ولی عصر(عج) و نایب بر حق آن حضرت، موفق و مؤید باشیم.