دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[دانشمند] هنگامی که از آنچه نمی داند پرسیده شد، ازگفتن «خداوند داناتر است» خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :43
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167506
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
10:58 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

همراه با مسلمانان جهان، اهانت به حضرت رسول اکرم (ص) که در فیلمی ضد اسلامی محصول کشور آمریکا و با حمایت رژیم سفاک صهیونیسم صورت گرفته است را محکوم می کنیم.

بار دیگر فتنه انگیزان بزرگ آمریکا و صهیونیسم دست به توطئه و نمایش فیلمی سخیف نسبت به پیامبر اکرم (ص) و اسلام زده اند. این شرم آور است که یک میلیارد مسلمانان جهان اهانت می کنند و ملتهای بین الملل مانع از آن نمی شوند و این امر حاکی از آن است ابرقدرتهای پوشالی جز فتنه انگیزی و تفرقه بین مسلمانان هدف دیگری ندارند. و جالب اینکه سازند آن یک یهودی صهیونیسم است. اما از نگاه دیگر نشان از آن دارد که مردم دنیا متوجه پیشرفت اسلام و بیداری اسلامی شده اند و این امر موجب خشم و رنج دشمنان مان شده است که این طور با ساختن فیلم بر ضد پیامبر اکرم (ص) حقارت خود را ثابت کرده و قصد دارند آتش درون خود را به این شیوه خاموش کنند و به خیال خود سعی دارند مانع از این بیداری اسلامی شوند. غافل از آنکه این فتنه ها باعث بصیرت و اتحاد بیشتر بین مسلمین خواهد شد و این فتنه ها چیزی جزء آب در هاونگ کوبیدن نیست.

سازنده فیلم ضد اسلامی در آمریکا که اخیرا جنجالهایی بوجود آورده ، پنج میلیون دلار کمک از صهیونیستها دریافت کرده است.
به گزارش تلویزیون پرس تی وی ، رسانه های آمریکا گزارش داده اند که آمریکایی اسرائیلی تبار پشت ماجرای فیلم ضد اسلامی اخیر است. انتشار این فیلم احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار کرده و باعث یورش مردم به کنسولگری وسفارت آمریکا در مصر و لیبی شده است.
نشریه وال استریت ژورنال گزارش داد تهیه کننده و کارگردان این فیلم موهن فردی پنجاه و دو ساله به نام سام باسیل است که از حدود یکصد حامی یهودی پنج میلیون دلار برای ساخت فیلم خود دریافت کرده است.او به وال استریت ژورنال گفته است سال گذشته با همکاری شصت هنرپیشه و چهل و پنج خدمه فیلم دو ساعته خود را ظرف سه ماه ساخته است.


91/6/23::: 10:34 ص
نظر()