دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تنگدستى بزرگتر مرگ است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :48
کل بازدید :167514
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/3/1
1:5 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

هفته دفاع مقدس را با یاد و شهیدان و امام شهدا و ایثارگران عرصه جهاد و شهادت گرامی می داریم.

31 شهریور ماه آغاز یاد شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس بر جانبازان و ایثارگرانی که در این 8 سال جان خود را نثار کردند و از کشور عزیز خود دفاع کردند گرامی باد. این دفاع جانانه نیروهای مسلح دشمنان را تسلیم کرد و جز شکست چیزی عایدشان نشد. چرا آنها یه جنگ با ایران برخواستند؟ آیا جز این است که ایران اسلامی خواهان استقلال بود. یک ملت مسلمان با تشکیل حکومت اسلامی و مقاومت آن در مقابل هجوم همه دشمنان بزرگ به مقابله برخواست و به جهانیان نشان دادند که هرچند ممکن است اختلاف نظر در بعضی از موارد داشته باشند ولی در راه دفاع از مرز و بوم کشور و ملت جان خود را نثار اسلام و ملت می کنند و هیچ دشمنی نمی تواند به آنها غلبه کند.

درس ماندرگار این دفاع مقدس این است که مراقب چراغ سبزهای فتنه گران داخلی هم باشند که دشمنان با استفاده از نیروهای خودی قصد دارند بر کشورمان غلبه کنند. چطور در مورد هولوکاس به هیچ وجه به نویسندگان و مردم جهان اجازه اظهار نظر نمی دهند ولی اهانت به مقدسات کشورهای اسلامی (اسلام، قرآن و پیامبر اسلام (ص) را به راحتی انجام می دهند. آیا این آزادی بیان است.

درس دیگر این است که در هر شرایطی دست از دفاع انقلاب اسلامی بر نمی داریم.

و اما درس آخر این است که این دفاع به ما آموخت باید به جوانان اعتماد کرد. اگر نظری به مزار شهدایمان بیاندازیم خواهیم دید که اکثر شهدای عزیزمان از جوانان این مرزو بوم بودند که از انقلاب دفاع کردند و به پیروزی رسیدند ولی صد حیف که جایشان اکنون خالی است. همچنین دانشمندان کنونی مان که عاشق این نظام و انقلاب هستند از جوانان عزیز این مرزو بوم هستند.

 


91/6/31::: 10:24 ص
نظر()