دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به لقمان گفته شد : از حکمت چه گرد آورده ای؟ گفت : برای آنچه کفایت شده ام خود را به زحمت نمی اندازم و آنچه را به من سپرده شده، تباه نمی سازم . [امام باقر علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :43
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167506
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
10:58 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

حماسه یوم الله 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت فقیه گرامی باد.

9 دی ماه اوج وحدت امت با ولایت و یادآور دفع فتنه های داخلی و خارجی است. 8 ماه از شروع فتنه می گذشت و در ایام عزای امام حسین همانطور که ولی فقیه پیش بینی کرده بود، فتنه کم کم رنگ خود را از دست می داد. عاشورا آمد اما نه آن طور که هر سال آمده بود. آن سال امام حسین (ع) مظلوم تر از پیش آمد. ظهر، ظهر عاشورا بود اما این بار حرمت سالار شهیدان نوع دیگر هدف گیری می شد. پس از 8 ماه خون جگر خوردن کاسه صبر ملت ایران لبریز شد و به یکباره خروشید. مردم صبر در این روز را جایز نمی دانستند و آن روز تجلی دلداگی و همدلی امت و ولایت بود. این طبیعت همدلی یک ملت است و این خواست خدا بود که موجبات رحمت خود را بر این ملت ارزانی داشت که البته حضور آگاهانه ملت نیز شایان توجه است. ملت نشان داد برای حفظ آرمان های انقلاب ایستاده است و بی حرمتی به امام و نظام را تحمل نخواهد کرد. ملت برای چندمین بار نشان داد که در صحنه حاضر است و به دشمنان اجازه نخواهد داد در سرنوشت آنان دخالت کنند.

اگر صدها بار برای هوشیاری این ملت سجده شکر بجای بیاورم بازهم کم است.

«رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای»

و اما از ویژگی های برجسته این روز:

1-دلبستگی مردم به نظام و رهبری

2-ایمان دینی و احساس مسئولیت و بصیرت مردم

وقتی مردم فهمیدند که آنها با دین ما ضدیت دارند ریشه فتنه را شناسایی و بر علیه دشمنان نظام قیام کردند که به سرکوبی فتنه گران ختم شد کردند.