دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و مردى از او خواست تا ایمان را به وى بشناساند ، فرمود : ] چون فردا شود نزد من بیا ، تا در جمع مردمان تو را پاسخ گویم ، تا اگر گفته مرا فراموش کردى دیگرى آن را به خاطر سپارد که گفتار چون شکار رمنده است یکى را به دست شود و یکى را از دست برود . [ و پاسخ امام را از این پیش آوردیم و آن سخن اوست که ایمان بر چهار شعبه است . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :34
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167497
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
9:18 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

  «یا احمد لولاک لما خلقت الاولاک و لولا علی لما خلقتک و لولا فاطمه لما خلقتکم»

خداوند متعال تمام خلفت را به خاطر وجود مبارک حضرت زهرا (س) یعنی یک زن خلق کرده است.

اشرف مخلوقات عالم محمد مصطفی (ص) فرمود: فاطمه اولین انسانی است که وارد بهشت می شود. یعنی بهشت با وجود مقدس یک زن آغاز می گردد.

اینک باید نیک اندیشید که زن چگونه موجودی است که می تواند زهرای اطهر و ام ابیها شود و از بهشت زمین «بهشت خانواده» بهشت آسمان را رقم بزند.

از این منظر است که پیامبر اکرم (ص) می فرماید:

نشانه بزرگی و فرهیختگی یک انسان، با کرامت و بزرگوار دانستن زنان است.

تقارن هفته معلم با ایام میلاد سراسر سعادت اسوه تعلیم و تربیت، حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله و بنیانگزار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت روح الله قدس الله، استمرار شاگردی مکتب فاطمی و آرمان های الهی امام خمینی را برای همگان به ارمغان می آورد و مکتب کوثر نبوت بهترین دانشگاه برای کسب علم و معرفت و زیباترین سبک زندگی می باشد که شایسته است تبین و ترویج آن در دانشگاها و مدارس مورد اهتمام جدی قرار گیرد.