دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بی گمان در سوره حمد، کلماتی جامع ازخیر و حکمت در امور دنیا و آخرت گرد آمده است که نظیر آن رادر هیچ کجا نمی توان یافت . [امام رضا علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :48
کل بازدید :167515
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/3/1
1:20 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر انقلاب و قیام خونین پانزده خرداد تسلیت باد.

خصوصیات امام، استثنایی، ممتاز و بی نظیر است و هرچه در ابعاد شخصیت ایشان تامل کنیم، این استثنا و امتیاز را بهتر و بیشتر می یابیم. حال که این داغ بزرگ، دل‌های ما را گداخته است و غم سنگینی قلب‌های ما را می فشارد، خلا وجود او را بیشتر احساس می کنیم….

حضرت امام (ره) تلاش کردند که با سازمان‌دهی روحانیت واعزام آن‌ها به نقاط مختلف کشور بنیه‌ی ملی کشور را تقویت کنند و از همین خاستگاه دینی و مبتنی بر نگاه مردم‌ سالارانه این حرکت را دنبال کردند. امروز آنچه در قانون اساسی تاکید می‌شود جمهوریت و اسلامیت است که ریشه‌های آن در همان حرکت اتفاق افتاد و امروز بعد از گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی و با گذشت 50 سال از این قیام همچنان همان اندیشه حاکم است که نشانگر این است که اگر یک تصمیمی درست و اصولی باشد نه تنها با گذر زمان فراموش نمی‌شود بلکه جدی‌تر باقی می‌ماند.

فرمایش رهبر انقلاب: ملت ایران نباید 15 خرداد را از یاد ببرند و نباید هیچیک از این جنایاتی که از 15 خرداد به این طرف شده و جلوترش( به دست پدر این شاه شده‌است) نباید ملت اینها را از یاد ببرد، اینها باید سرلوحه قضایای آنها باشد. برای اینکه مبدأ تفکر باشد. باید سران قوم تفکر کنند در این امور.