دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادران، کسی است که به هنگام آسایش [با دوست خود] رفت و آمد می کند و به هنگام سختی و بلا [از او] می بُرد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :21
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167484
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
7:59 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

معنای تروریست؟

در عرف بین الملل تروریست به معنای به کارگیری خشونت و ایجاد رعب و وحشت برای نائل شدن به اهداف سیاسی است.

1-     کشتار بی گناهان 

2-     ایجاد ترس

3-     رسیدن به مقاصد سیاسی

با این 3 دلیل به نظر شما معنای واقعی تروریست چیست؟ و چه کسانی از سردمداران اصلی آنها هستند؟ آیا به نظر شما از سردمداران اصلی تروریست جز آمریکا، انگلیس و صهیونیسم چه کسان دیگری می توانند باشند؟ آمریکاییان عراق را اشغال کرده و برآنها سلطه می کردند بعد هم در افغانستان دست به اعمال تروریستی زدن و خانه­های آنها را بمباران می کنند و اکنون نیز در پاکستان با بکارگیری یک مشت افراد بی سروپا و بی دین و پرورش آنها با الگوی تروریستی مانند ریگی سعی کردند رعب و وحشت را در جنوب ایران رقم زنند . بعد از دستگیری ریگی توسط سربازان امام زمان دست به بازی تبلیغاتی زده تا به این شیوه مردم جهان که بی خبر از جنایات ریگی و خائنین دیگر هستند را فریب داده و مانع از توسعه کشورهای رو به رشد شده و هم جهان در سلطه خود نگه دارند.

مثال دیگر از این توطئه ها، گروه تروریستی پژاک که از طرف آلمان حمایت می شود و در کردستان دست به اعمال تروریستی می زدند و بعد آنها را دستگیر کرده و شروع به بازی تبلیغاتی می کنند. سپس آنها را آزاد کرده تا به این وسیله به دنیا بفهمانند که ما از تروریستها حمایت نمی کنیم بلکه این ایران است که حامی اصلی تروریست است. آنها می خواهند با بازی سیاسی و تبلیغاتی ایران و نظام اسلامی را بدنام کنند و ماهم به آنها می گوئیم مردم ایران و جهان اسلام  بیدار هستند.  و به شما نشان خواهند داد که نه تنها گول این تبلیغات سیاسی را نخواهند خورد بلکه اسلام را در کشور شما هم ترویج خواهند داد و تا سربازان امام زمان در کشور ما هوشیارند همه حیله های آنها را خنثی کرده تا ملت اسلام را به منجی زمان تحویل نمایند.


88/12/21::: 9:8 ع
نظر()