دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادان کوچک است؛ هر چند بزرگسال باشد و دانا بزرگ است؛ هر چند کم سال باشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167486
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
7:59 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

     امروز که نه جنگ داخلی هست، نه خبری از صدامیان، و نه ضد انقلاب آن قدرت دهه ی شصت، به هر ترتیب، حتی اگر دشمنان ما قوی تر از گذشته باشند، ما باید از آنها قوی تر باشیم که این گونه هم هست. فاصله ی قدرت و اقتدار دو جبهه ی کنونی در سطح جهان، یعنی جهان غرب با جهان اسلام به شدت به هم نزدیک شده است. در گذشته، فاصله ی بین جهان غرب با جهان اسلام چنان بود که تصور مقابله با آنها برای مسلمانان بسیار مبهم بود و هر مسلمانی به این رقابت، با نگاهی ناامید و مبهم می نگریست.

      اما امروز به یمن وجود رهبری عظیم الشأن و ملتی آگاه، فاصله چنان کم است که هر آن احتمال شکست کامل جهان غربی و تشییع جنازه ی تفکر لیبرالی وجود دارد. در این مبارزه ی نفس گیر، رهبر و ملت ایران بار تمامی ملت های مسلمان را به دوش کشیدند و ای کاش، روز بیداری آنها هم زودتر از آینها برسد تا شتاب حرکت اسلام در سطح جهان، بیش از اینها بشود.

      ملت ایران و مسئولان متعهد نظام اسلامی در راه تحقق آرمان های حضرت امام (ره) ایثارگرانه تلاش کرده اند و با از خودگذشتگی هرچه تمام تر، نیازهای روز را دریافته و در جهت رفع آنها اقدام کرده اند. ملت ایران و مسئولان متعهد نظام اسلامی به خوبی می دانند که ادامه ی این مسیر، کار آسانی نیست و هر روز توطئه ای از راه می رسد تا مانع حرکت باشد؛ از این رو به لحظاتی بر می گردند که گوهر ناب انقلاب اسلامی را در آنجا می شود به نظاره نشست، فهمید، امیدوار شد و دوباره به تلاش ادامه داد.

     شک نکنیم اگر متکی به خداوند و مجهز به فرهنگ ایثار و شهادت باشیم، این ماییم که پیروز این جنگ خواهیم بود. شرط است اگر ما ثابت قدم بمانیم و را شهدایمان را ادامه دهیم، انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان گسترش پیدا خواهد کرد. ما امیدی چون امام زمان (عج) داریم که این شرط را ضمانت کرده است؛ براساس این تضمین است که در جهانی شدن انقلاب اسلامی، تردیدی وجود ندارد.


88/12/26::: 9:29 ع
نظر()