دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم آن است که بدی را با خوبی پاداش دهد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167481
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
7:27 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

            مختصری از حوادث مهم 88                                

     سال 88 سال مهمی برای کشور بوده و دستاوردهای مهمی داشت. اول اینکه سال دهه چهارم انقلاب اسلامی بوده است. و ملت ما گردنه های مهمی را پشت سر گذاشته و دستاوردهای زیادی نیز بدست آمده. اما ملت با بصیرت تمام آن را پشت سر گذاشت. حضور 85 درصدی در پای صندوق رأی که حضوری بی سابقه و پرشکوه که افتخاری بزرگ برای ایرانی و همه مسلمانان بوده است. حماسه مهم دی ماه که نشان داد مردم، دلداده امام حسین (ع) و اهل بیت هستند و به دشمنان اجازه نخواهند داد به ارزش ها و اعتقادات مسلمان توهین کنند و مشت محکمی بر دهن همه آنها خواهند زد. دوم دستاوردهای علمی مهمی را در پی داشت که از آن جمله می توان به ساخت ناوشکن جماران، که تنها 7 کشور دنیا توانستند این ناوشکن را بسازند و ساخت موشک ماهواره بر، و پیروزیهای مکرر سربازان امام زمان در دستگیری خائنین و اغتشاشگران و ... در سال 88 بوده است. در نهایت همه این موفقیت ها به دست نیامد مگر با اتحاد و همدلی بین ملت و رهبری و امیدواریم سالهای آینده هم این اتحاد و همدلی بیشتر شود تا همه توطئه گران در نطفه خفه شوند.

     و اما ما هم از خدمات همه دولتمردان تشکر می کنیم که با همه پستی و بلندی ها با استقامت و شجاعت از امتحان سربلند بیرون آمدند. و از همه سیاستمداران این ملت می خواهیم همه اختلافات و مشکلات جناحی را کنار گذاشته و همه برای ایرانی پویا و قدرتمند تلاش کنیم.

     در پایان درحالی که در آخرین لحظات پایان سال 88 قرارداریم، بیایید همه کینه ها، دو دستگی ها، جناح بندی ها و تیرگی های سال 88 را کنار گذاشته و با اتحاد و یکدلی برای پویایی و شکوفایی ایران همراه با سلامتی امام زمان دعا کنیم و از خداوند بخواهیم همراه با تعجیل در ظهور آن حضرت اتحاد و همبستگی همه مسلمین را نزدیکتر بفرماید.

الهم العجّل لولیک الفرج


88/12/29::: 1:48 ع
نظر()