دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه مؤمن خود را از دنیا خالی کند، والا گردد وشیرینی دوستیِ خدا را دریابد و از نظر اهل دنیا، گویی دیوانه به شمار آید؛ حال آن که شیرینیِ دوستی خدا، با آن مردم درآمیخته است و در نتیجه، به غیر از او نمی پردازند.با خودم را از دل هایشان برخواهم کَند . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :38
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167501
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
10:0 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

*همت مضاعف، *کار مضاعف

           نامگذاری سال 89 به عنوان سال همت و کار مضاعف از جانب رهبر انقلاب را گرامی می­داریم و آن را الگویی برای کار و مصرف قرار می­دهیم. همانطور که می دانیم ما در دهه چهارم انقلاب قرار داریم و در سالی که برای رفع فقر و پیشرفت و توسعه یافتگی نیاز به همت مضاعف داریم تا بتوانیم به قله های بلند افتخار دست یابیم. طبق فرمایشات رهبر فرزانه مردم ما در سال 88 خوش درخشیدند. با حضور در صحنه و برهم زدن نقشه های شوم بیگانگان. ولی این حضور باید در سال جدید استمرار بیشتری داشته باشد. در عرصه های: معنوی، علمی (دانشگاه ها و مدارس)، اقتصادی (هدفمند کردن یارانه ها) نیاز به همت بالا و تلاش مضاعف و همکاری بیشتر داریم. همچنین در عرصه کشاورزی، مسئولان باید مشکلات کشاوران را مرتفع کنند با برنامه ریزی و تلاش بیشتر. در عرصه فرهنگی باید دین مبین اسلام را در کشورهای دیگر رواج دهیم و نهایتاً در عرصه سیاسی، همه سیاستمداران کشور باید با وحدت و یکپارچگی و عرق ملی همه مشکلات سیاسی را کنار گذاشته و تنها با هدف پیروزی و سرافرازی سرزمین شان به کمک مسئولین نظام بشتابند تا با پیشنهادات و نقطه نظراتشان همه فتنه ها و حلیه های دشمنان بیگانه را خنثی کرده و به آنها اجازه ندهند که در سرنوشت این کشور دخالت کنند.

                                       آرزوی توفیق روز افزون داریم برای همه خدمتگزاران و همه ملت ایران


89/1/8::: 11:40 ع
نظر()