دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به غالب پسر صعصعه ابو الفرزدق در گفتگویى که میانشان رفت فرمود : ] شتران فراوانت را چه شد ؟ [ گفت : امیر مؤمنان پرداخت حقوق پراکنده‏شان کرد . این بهترین راه آن است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167471
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
5:22 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

       22 خرداد ماه 88 یادآور شکوه و عظمت همبستگی و بصیرت، پیروزی انتخابات سال گذشته را گرامی می­داریم.   «زیر سوال بردن انتخابات بزرگترین جرمی بود که انجام گرفت.» مقام معظم رهبری

        در پیشگاه خداوند باید جوابگوی مسئولیت محوله باشیم. تو فقط برای رضای خدا و انجام وظیفه کار کن مهم نیست چه کسی به تو مراجعه می کند و چه کاری انجام می­دهی. باید همیشه از خداوند بخواهی تمام اعمالت تحت پوشش و رضایت خداوند متعال باشد.

در حوادث فتنه گو شناخت عرصه دشوار است. شناخت اطراف قصه دشوار است. شناخت مهاجم و مدافع، ظالم و مظلوم دشوار است.

دشمنان اسلام از این پیروزی دست به فتنه اندازی و تفرقه زدند تا مردم اعتقاد به نظام نداشته باشند و بینشان اختلاف بیاندازند. اما رهبر ما با درایت و بصیرت مردم توانستند این فتنه را خنثی کرده و یأس و نا امیدی را برای آنها به ارمغان آورد. دشمنان اسلام بیکار نمی نشینند و بعد از یکسال جای تعجب است که بعضی هنوز سر موضع گیری خود هستند و با اسم اسلام و مسلمانی از آنها دفاع می­کنند. کسی که نتوانسته در این امتحان شناخت حق و حقیقت خود را نجات دهند و موضع خود را تغییر دهند، اگر موضع خود را تغییر دهند یعنی با نظام، اسلام و ملت هستند و در غیر اینصورت از دشمنان این ملت بحساب خواهند آمد.


89/3/21::: 6:22 ع
نظر()