دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، ره نماید و ارشاد کند و نجات بخشد و نادانی، گمراه کند و بیراهه برد و تباه گرداند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167475
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
5:49 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

رییس‌جمهور در جلسه هیأت  دولت   :

هرگز به دشمنان اجازه نخواهیم داد از برخی مسائل داخل کشور سوءاستفاده کنند.

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه یکی از محورهای اصلی تبلیغات دشمنان و بدخواهان طی چند روز اخیر که به بهانه غیبت بنده صورت گرفت، موضوع تبعیت از ولایت فقیه بود، خاطرنشان کرد: عده‌ای در خارج با مکاری و تزویر و عده‌ای جاهل و بعضا مغرض هم در داخل جشن و پایکوبی به راه انداختند که البته قصد پاسخگویی به آنها را ندارم. آنچه روشن است اینکه در طول 5 سال و 6 ماهی که در دولت در خدمت مردم بودیم شبانه‌روز با عشق و ایمان مشغول کار بودیم و همه وجودمان در مسیر ولایت بوده است.

رییس‌جمهورخاطرنشان کرد: دولت حاضر، تنها دولتی است که همه اعضای آن بر موضوع ولایت فقیه متفق‌القول هستند و میثاق بسته‌اند تا از آن تبعیت کنند.

دکتر احمدی‌نژاد گفت:کسانی که نمی‌توانند به قدرت اداره دولت، سیاست‌های اقتصادی و مدیریت آن ایراد بگیرند بازی جدیدی طراحی کرده‌اند ولی در اشتباه هستند.

رییس‌جمهور تصریح کرد: دولت تا آخر پای پرچم ولایت فقیه ایستاده است و وظایف خود را به‌طور کامل انجام خواهد داد.
دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به تبلیغات دشمنان بیرونی مبنی بر ایجاد شکاف در نظام اظهار داشت: نظام سلطه و استکبار و رژیم صهیونیستی پلید و نامشروع بدانند که احمدی‌نژاد به فضل الهی، اعتقادی، سیاسی و براساس برنامه با آنها دشمنی می‌کند و تا آخر و نابودی آنها خواهد ایستاد.

رییس‌جمهور تأکید کرد: من تا لحظه آخر عمر در مسیر ولایت، علیه استکبار و رژیم صهیونیستی خواهم بود و امیدوارم خدای متعال محو و نابودی این رژیم را به ما نشان دهد.


90/2/14::: 9:42 ص
نظر()