دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ سخنان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، آن است که چون کسی به دیگری بگوید : «از خدا بترس»، آن شخص پاسخ دهد : «تو خودت را بپای» [و پندش را گوشنکند] . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :22
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167485
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
7:59 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

بسیج و مسائل سیاسی روز

تا هنگامی که بسیج است، هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد.   «مقام معظم رهبری»

دشمنان انقلاب قصد داشتن در قضایای اخیر به بهانه انتخابات در بین ملت تفرقه بیندازند و آنها را نسبت به مسئولین بدبین کرده و با کارهای اخلالگرانه که البته با حمایت های بعضی رجال سیاسی و وطن فروش همراه بود، از آب گل آلود ماهی بگیرند. اما به دلیل بصیرت و هوشیاری بسیجیان و به رهبری ولی امر مسلمین و حضور بی نظیر مردم در صحنه به نتیجه نرسیدند.

بعد از ماجرای انتخابات حضور پر رنگ بسیجیان باعث شد تا مردم برای مسائل روز اهمیت قائل شوند و پیگیر مسائل سیاسی باشند و طبق تأکید ولی امر مسلمین تا زمانی که بسیج و روحیه صدق و صفا و خدمت بی مزد و منت در میان مردم و به ویژه جوانان وجود دارد دشمن نمی تواند هیچگونه لطمه ای به کشور، انقلاب و نظام اسلامی وارد کند.

آری طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بسیج واقعیتی نافذ و تأثیرگذار است که در عین اقتدار و قدرت، مظلوم هم واقع شده است.


88/9/11::: 8:42 ع
نظر()