دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را فراگیرید که فرا گرفتنش، حسنه است. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167482
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
7:27 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

روز قدس، روز وحدت و یکپارچکی و روز مبارزه با استکبار و ظلم گرامی باد.

بنیانگذاری روز قدس موجب شد، رژیم اشغالگر قدس و تمام حامیان آن بار دیگر احساس ترس کنند. زیرا از ابتدای تاسیس این دولت منحوس ، هیچگاه کسی در برابر آنها قد علم نکرده بود اما نامیدن آخرین جمعه ماه رمضان با نام روز قدس سبب شد که این دولت بداند که تمام مسلمانان یک پارچه در برابر آن قد علم کرده اند و حاضر نیستند از مواضع خود که همانا محو شدن این رژیم از صحنه روزگار است ،عقب نشینی کنند.

این دولت منحوس از ابتدای تاسیس برای تمام ملت های مسلمان دستاوردی جز بدبختی وآوارگی را به دنبال نداشته است بنابراین تمام دولت های مسلمان باید تلاش کنند تا این دولت هرچه زودتر ازعرصه گیتی حذف شود و برای تحقق این هدف بهتر است که تمام مسلمین به صورت یکپارچه در این روزعلیه رژیم صهیونیستی شعار بدهند.

مسلمانان در کنار محکومیت این دولت غاصب باید فجایع حقوق بشری که توسط این دولت رخ می دهد را برجسته کنند تا دنیا بفهمد که علت مخالفت مسلمانان با این دولت غاصب که سرزمین فلسطینی ها را به ناحق گرفته است چیست؟ بنابراین رسالت مسلمانان در این روز دوچندان می شود.

مسلمانان ضمن شرکت در راهپیمایی روز قدس باید شعارهای ضد اسراییلی سر بدهند و تمام مسلمین فارغ از جناح بندی سیاسی در این روز شرکت کنند زیرا این روز نماد وحدت مسلمین است . این روز نباید به ابزاری برای نیل به اهداف سیاسی تبدیل شود یا اینکه افرادی تلاش کنند آن را به نفع خود مصادره کنند بنابراین از هر تلاشی که بخواهد صفوف به هم پیوسته مسلمانان را در هم شکند باید جلوگیری کرد.

روزقدس به عنوان ابتکار بزرگ حضرت امام خمینی همواره بر تارک تاریخ انقلاب باقی خواهد ماند و بر درخشش آن افزوده خواهد شد؛ زیرا این ابتکار بزرگ موجب شد که بار دیگر مسلمانان احساس کنند که می توانند بر معادلات جهانی تاثیر گذار باشند.

اگر این روز نماد واقعی وحدت بین مسلمانان باشد همانا هدف حضرت امام (ره)که به خاطر دستیابی به آن روز قدس را پایه گذاری کردند ،محقق خواهد شد.

 


90/6/2::: 12:20 ع
نظر()