دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرچه شمردنى است به سر رسد و هر چه چشم داشتنى است در رسد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :31
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167494
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
8:51 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

حکومت دینی و اسلامی بهترین حکومت دنیاست. امروز فهمیده اند که حکومت دموکراسی و لیبرالی چیزی جز شکست و نیستی به دنبال ندارد. از برکات دفاع مقدس بیداری در کشورهای منطقه و حتی در کشورهای بزرگ دنیاست. چه آمریکا و چه انگلیس باور کنند یا نکنند جهان اسلام بیدار شده اند. وقتی ملت مصر به بیداری رسیدند و پرچم ظلم را به زمین افکندند آمریکا باید حساب خود را بکند. آمریکا باید باور کند که بیداری کشورهای جهان از ملت سرافراز ایران نشأت گرفته و ادامه خواهد داشت.

امروز نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان همه باید بدانند که دفاع شهدای بزرگوارمان باعث محیا شدن محیط امن برای این عزیزان شده است. قدر این فضا و محیط را بدانند و اجازه ندهند دشمن و استکبار بر آنها نفوذ کنند. سعی کنند با اتکال به خداوند متعال و پیروی از مقام معظم رهبری به بصیرت و هوشیاری برسند تا شاهد ایرانی سرافراز و پیروز باشیم.