دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ با غیرت است و هر باغیرتی را دوست دارد و به سبب غیرتش بود که همه کارهای زشت را، چه نهان و چه آشکار، حرام کرده است. [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167490
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
8:6 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

نقش بسیج و مقاومت ملی

بسیج یکی از یادگارهای بی نظیر رهبر کبیر انقلاب «امام خمینی ره» است.

    بسیج به دستور امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب ایجاد و اکنون که 30 سالگی خود را سپری می کند کارنامه پرافتخار سی ساله اش نشان از دلاوریهایی است که در خط اسلام ناب محمدی (ص) به مقابله با استکبار پرداخته و منجر به کسب پیروزیهای مکرر در همه زمینه های سیاسی، اقتصادی، مذهبی و ... گردیده است. در اوایل انقلاب بسیجیان به رهبری امام خمینی (ره) باعث شکست نقشه های پلید دشمنان داخلی و خارجی گردید که درصدد خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و بعد از آن در زمان دفاع مقدس بسیجیان با شجاعت و فداکاری از نظام و ملت خود دفاع کردند تا بار دیگر به بیگانگان و همه مخالفین نظام ثابت کنند که در همه حال پشتیبان دولت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری خواهند بود و همه نقشه های دشمنان را ناکار خواهند کرد.

بسیج تنها ارگانی است که می تواند در همه اقشار جامعه نفوذ کند و طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد حضور ملی، مقاومت ملی و آگاهی یک ملت باشد.

 


  
  

بسیج و دفاع از ارزشها

برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باید از ارزشهای دفاع مقدس پاسداری شود

     اکنون که نسل سوم در دنیای زندگی می کند که به دور از فضای جبهه و جنگ است و از دوران دفاع مقدس چیزی به خاطر ندارد این بسیجیان دلسوز هستند که با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و برپایی یادواره های مکرر باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان ترویج دهند و با یادآوری ارزشهای دفاع مقدس تهاجم فرهنگی دشمنان را ناکام بگذارند.

     آری تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان دفاع از ارزشهای بزرگ انقلاب و زنده نگهداشتن این ارزشهاست. وظیفه بزرگ بسیجیان در این زمان بلاخص آنهایی که با علم و قلم سروکار دارند در این راه صدچندان است. بسیجیان این زمان برای ضربه زدن به دشمن و نقشه های پلیدشان باید اهل علم و قلم باشند تا در کنار حفظ ارزشها با سلاح گرم علم و قلم باعث پیروزی هرچه بیشتر این انقلاب و شکست دشمنان نظام گردند.

 


88/9/10::: 12:5 ع
نظر()
  
  

بسیج لشکر مخلص خداست.

هفته بسیج یادآور هشت سال دفاع مقدس و دفاع همه جانبه از جمهوری اسلامی ایران و رهبر عظیم القدر بر همه بسیجیان مبارک باد.

      بسیجی امروز باید هوشیار باشد تا بتواند در برابر توطئه های داخلی و خارجی که با دستان پلید چپاولگران ملل بیگانه که در پی فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلام که با زحمات شهدا، جانبازین و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به دست آمده را پاسداری و در جهت حفظ ارزشهای دفاع مقدس با بصیرت و بیداری خود مانع از این توطئه ها گردند. چه بسا که سالهای بعد از انقلاب هم با در صحنه بودن بسیجیان و به رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای توانسته اند بر این توطئه ها فائق آیند و اکنون که توطئه گران با استفاده از افراد دست نشانده و وطن فروش که در مقابل ماجراجویی چپاولگران غربی نسخه تسلیم را برای ملت ایران تجویز می کنند و دوباره فعالیتهای ضد انقلابی خود را تشدید کرده اند، این بسیجیان مخلص هستند که با هوشیاری و حمایت همه جانبه خود از انقلاب اسلامی و رهبر عظیم القدر اعلام داشته تا مشت محکمی بر همه خائنین و روشنفکران غربی که صحنه را برای چپاول ابرقدرتهای سلطه گر فراهم می کنند، بکوبند و به آنها بگویند تسلیم در برابر دشمن به هیچ وجه کارساز نیست و تنها راه علاج واقعی و مقابله با تهدیدات و توطئه های ابرقدرتهای غربی مستحکم کردن ساخت داخل نظام است و تمامی مسئولین از جمله یکایک مردم موظفند با تحکیم همبستگی موجود، وحدت درونی نظام را افزایش دهند تا دشمن مثل قبل ناکام بماند.


88/9/9::: 1:6 ع
نظر()
  
  
<      1   2