دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشنده نادان نزد خدا از پارسای بخیل، محبوب تر است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :37
بازدید دیروز :4
کل بازدید :167300
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/21
3:7 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

لیله الرغائب همان شبی است که اگر همه بندگان خدا در جای جای سیاره مان گرامیش می داشتند و به بزرگی برکتش پی می برند، دیگر آرزوی برزمین نمی ماند و کسی ناامید نبود.
وکیفیت آن چنان است که روز پنجشنبه اوّل آن ماه را روزه میداری چون شب جمعه داخل شود ما بین نماز مغرب و عشاء دوازده رکعت نماز می‌گذاری هر دو رکعت به یک سلام و در هر رکعت از آن یک مرتبه حمد و سه مرتبه اِنّا اَنْزَلْناهُ و دوازده مرتبه قُلْ هُوَ اللّهُ اَحَدٌ می‌خوانی و چون فارغ شدی از نماز هفتاد مرتبه می‌گوئی« اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ النَّبِیِّ الاُْمِّیِّ وَعَلی آلِهِ» پس به سجده می روی و هفتاد مرتبه می‌گوئی:« سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» پس سر ازسجده برمی‌داری وهفتاد مرتبه می‌گوئی«رَبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَتَجاوَزْ عَمّا تَعْلَمُ اِنَّکَ اَنْتَ الْعَلِیُّ الاَعْظَمُ» پس باز به سجده می‌روی و هفتاد مرتبه می‌گوئی:« سُبُّوحٌ قُدّوُسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» پس حاجت خود را می‌طلبی که انشاءالله برآورده خواهد شد.
لیله الرغائب است! برما که تفسیر و نامش به گوشمان خورده، پس طلب بهترین ها برای خود و دیگران، حل مشکلات مظلومان و طلب آمرزش از باری تعالی باری بر دوش است.


92/2/26::: 5:38 ع
نظر()
  
  

نظارت شوراى نگهبان در مسائل انتخابات‌، یکى از مهم‌ترین کارهائى است که انجام مى‌دهد؛ کار بسیار مهمى است، کار بسیار لازمى است. به جوسازى‌هائى که علیه این کار مى‌شود، ابداً نباید اعتناء کرد. البته کار را باید درست انجام داد. به همان اندازه که کار مهم است، به همان اندازه سلامت کار مهم است. یعنى باید معیارها را درست فهمید، و فقط بر اساس این معیارها قبول کرد یا رد کرد. از این معیارها نباید تخطى شود، کوتاهى هم نباید بشود، غفلت هم نباید بشود.

اگر نظارت شوراى نگهبان نباشد، و اگر تأیید صحت انتخابات‌ به وسیله‌ى شوراى نگهبان انجام نگیرد، اصل این انتخابات‌ زیر سؤال خواهد رفت و اعتبار خود را از دست خواهد داد؛ چه انتخابات‌ مجلس، چه انتخابات‌ خبرگان، چه انتخابات‌ ریاست جمهورى، و هر انتخاباتى که نظارت آن بر عهده‌ى شوراى نگهبان است. این وظایفِ یکى از دیگرى مهم‌تر، همه بر دوش شوراى نگهبان گذاشته شده است.

اما همانگونه که ملت ایران با ارشاد رهبر فرزانه انقلاب ,پازل طراحی شده توسط دشمنان نظام را بر هم زده و دشمن را همچون گذشته ناکام گذاشتند,هم آوائی فتنه و انحراف نیز ره به جائی نخواهد برد و بصیرت انقلابی ملت,مانع از به قدرت رسیدن جریانهائی خواهد شد که بجای دغدغه مشکلات ملت، رویای خوش خدمتی به آمریکا و انگلیس در سر دارند.


92/2/22::: 10:0 ص
نظر()
  
  

  «یا احمد لولاک لما خلقت الاولاک و لولا علی لما خلقتک و لولا فاطمه لما خلقتکم»

خداوند متعال تمام خلفت را به خاطر وجود مبارک حضرت زهرا (س) یعنی یک زن خلق کرده است.

اشرف مخلوقات عالم محمد مصطفی (ص) فرمود: فاطمه اولین انسانی است که وارد بهشت می شود. یعنی بهشت با وجود مقدس یک زن آغاز می گردد.

اینک باید نیک اندیشید که زن چگونه موجودی است که می تواند زهرای اطهر و ام ابیها شود و از بهشت زمین «بهشت خانواده» بهشت آسمان را رقم بزند.

از این منظر است که پیامبر اکرم (ص) می فرماید:

نشانه بزرگی و فرهیختگی یک انسان، با کرامت و بزرگوار دانستن زنان است.

تقارن هفته معلم با ایام میلاد سراسر سعادت اسوه تعلیم و تربیت، حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله و بنیانگزار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت روح الله قدس الله، استمرار شاگردی مکتب فاطمی و آرمان های الهی امام خمینی را برای همگان به ارمغان می آورد و مکتب کوثر نبوت بهترین دانشگاه برای کسب علم و معرفت و زیباترین سبک زندگی می باشد که شایسته است تبین و ترویج آن در دانشگاها و مدارس مورد اهتمام جدی قرار گیرد.