دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روا نشدن حاجت ، آسانتر ، تا آن را از نا اهل خواستن . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :4
کل بازدید :167268
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/21
2:19 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

کوثر بلاگ ایام سوگواری سرور سالار شهیدان را به تمام مسلمین علی الخصوص شیعیان تسلیت و تهنیت عرض کرده و با الگو قرار دادن آن امام همام و پیروی از راه و روش ایشان و همچنین هدف والایشان (امر به معروف و نهی از منکر)، شیعیان اسلام را به بصیرت دعوت کرده تا مانع از آن شوند که دشمنان اسلام کربلای دیگری طرح ریزی کنند.

امروز از دغدغه های مهم دشمنان اسلام این است که ارتباط نزدیک بین مقام معظم رهبری و بسیجیان را بردارند. یکی از راههای سلطه دوباره بر ایران و برهم زدن انسجام جمهوری اسلامی ایران فاصله افتادن بین مقام معظم رهبری و جوانان است و دشمن تمام توان خود را بکار می برد تا در این زمینه به هدف خود دست یابد.

23 روز پس از تسخیر لانه جاسوسی، امام دستور تشکیل بسیج را دادند. 5% از نخبگان جهان جوانان ایرانی هستند که 80% از نخبگان علمی کشورمان را بسیجیان تشکیل می دهند. دشمن می داند که اگر مقام معظم رهبری را با بسیجیان تنها بگذارد در چند سال آتی جمهوری اسلامی ایران به اوج قله های علمی در جهان می رسد پس به دنبال شگردها و حیله هایی است که این رابطه نزدیک و تنگاتنگ را بشکافد و فاصله ایجاد کند. هرچند تاکنون هزینه های گزافی را در این راه به حدر داده است اما جذب جوانان در بسیج و علاقه آنها به مقام معظم رهبری استوارتر شده است.

جوانان ایرانی امروز با تکیه بر سه عنصر اصلی قرآن- سنت رسول ا... (ص) و پیروی از مقام معظم رهبری حلیه­های دشمنان را به یأس و شکست تبدیل می­کنند و رمز بقای این سه عنصر آگاهی- شجاعت و زمان شناسی است. از شاخصه های مهم پیروی از خط امام، حفظ نظام جمهوری اسلامی و پشتیبانی از مقام معظم رهبری است که این دو از یادگاران امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس می باشند.

جوانان ایران باید از این سه عنصر استفاده کنند تا آلت دست دشمنان داخلی و خارجی این نظام نگردند.