دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس سه بار بر تو خشمگین شد و درباره ات سخنی ناروا نگفت، او را به دوستی بگیر . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :5
کل بازدید :167262
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/20
11:51 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 نمایش تصویر در وضیعت عادی

تقدیم به همه مادران بهشتی

   در این روز گرامی و پر قدر که به یمن میلاد با سعادت ام الائمه، فاطمه زهرا(س)، روز مادر نامیده شده است، بیایید چشم دل بگشاییم و فاصله مان را تا بهشت کم کنیم. دریای مهر و محبّت در پای مادران جاری سازیم و بار هرچه غم که بر دل آنان است، به لبخندی، تبریکی و هدیه ای برداریم. آسمان دلشان را پر از نور امید سازیم و به کلامی ساده، امّا صمیمی سپاسشان گوییم که پیامبرمان حضرت محمّد(ص) می فرماید: «بوسیدن پیشانی مادر، پناهی از آتش جهنم است». و نیز می فرماید: «بزرگترین حقی که بر گردن یک فرد است، حق مادر اوست.»

  روز مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری!

روز مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو ،دلواپسی!

روز مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری !

روز مادر یعنی بهانه  بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد

روز مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن  او که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود

روز مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن....       

 


90/2/31::: 3:39 ع
نظر()
  
  

رییس‌جمهور در جلسه هیأت  دولت   :

هرگز به دشمنان اجازه نخواهیم داد از برخی مسائل داخل کشور سوءاستفاده کنند.

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه یکی از محورهای اصلی تبلیغات دشمنان و بدخواهان طی چند روز اخیر که به بهانه غیبت بنده صورت گرفت، موضوع تبعیت از ولایت فقیه بود، خاطرنشان کرد: عده‌ای در خارج با مکاری و تزویر و عده‌ای جاهل و بعضا مغرض هم در داخل جشن و پایکوبی به راه انداختند که البته قصد پاسخگویی به آنها را ندارم. آنچه روشن است اینکه در طول 5 سال و 6 ماهی که در دولت در خدمت مردم بودیم شبانه‌روز با عشق و ایمان مشغول کار بودیم و همه وجودمان در مسیر ولایت بوده است.

رییس‌جمهورخاطرنشان کرد: دولت حاضر، تنها دولتی است که همه اعضای آن بر موضوع ولایت فقیه متفق‌القول هستند و میثاق بسته‌اند تا از آن تبعیت کنند.

دکتر احمدی‌نژاد گفت:کسانی که نمی‌توانند به قدرت اداره دولت، سیاست‌های اقتصادی و مدیریت آن ایراد بگیرند بازی جدیدی طراحی کرده‌اند ولی در اشتباه هستند.

رییس‌جمهور تصریح کرد: دولت تا آخر پای پرچم ولایت فقیه ایستاده است و وظایف خود را به‌طور کامل انجام خواهد داد.
دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به تبلیغات دشمنان بیرونی مبنی بر ایجاد شکاف در نظام اظهار داشت: نظام سلطه و استکبار و رژیم صهیونیستی پلید و نامشروع بدانند که احمدی‌نژاد به فضل الهی، اعتقادی، سیاسی و براساس برنامه با آنها دشمنی می‌کند و تا آخر و نابودی آنها خواهد ایستاد.

رییس‌جمهور تأکید کرد: من تا لحظه آخر عمر در مسیر ولایت، علیه استکبار و رژیم صهیونیستی خواهم بود و امیدوارم خدای متعال محو و نابودی این رژیم را به ما نشان دهد.


90/2/14::: 9:42 ص
نظر()