دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پنهان کننده دانش، به درستی دانشش بی اعتماد است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :4
کل بازدید :167281
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/21
5:46 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

      نکته دیگر باز هم آمریکا  دشمن بزرگ ایران اسلامی دست به کار شده و دست به تصویب قطعنامه­ای زده است که ایران اسلامی را تحریم کند ولی آیا بعد از 30 سال تحریم به جایی رسیده­اید که باز هم به دنبال قطعنامه جدیدی هستید؟ با این همه فتنه انگیزی به جایی رسیده اید؟

        مراکزی که عمدتاً به دست صهیونیست ها و کمپانی های بین المللی کنترل می شود با همه امکانات به مقابله با نظام اسلامی ادامه می دهند و در داخل هم کسانی با تکرار حرف های آنان، مورد اعتماد دشمنان قرار می گیرند و زمینه ضربه به نظام اسلامی را برای آنان فراهم می کنند اما بیداری عظیم و شوق آفرین ملت، ایمان آنان و علاقه مندی و پایبندی مردم به مبانی نظام، پشتیبانی پروردگار را به همراه آورده است و ملت و کشور در زمینه های مختلف به پیش رفته اند.

هیچ مشکل و نابسامانی وجود ندارد که با دست اراده متکی به ایمان قابل برطرف شدن نباشد و با لطف خداوند مسئولان کشور و مسئولان قوای سه گانه و آحاد مردم تلاش خواهند کرد تا این مشکلات حل شوند. آینده ملت ایرانی آینده درخشانی است و این ملت تصمیم خود را برای رسیدن به اوج اهداف گرفته است و به این اهداف نیز خواهد رسید و الگویی برای همه ملت ها خواهد شد تا آن ها بدانند مسیر عزت و عظمت چگونه است.


89/3/21::: 6:25 ع
نظر()
  
  

 

       22 خرداد ماه 88 یادآور شکوه و عظمت همبستگی و بصیرت، پیروزی انتخابات سال گذشته را گرامی می­داریم.   «زیر سوال بردن انتخابات بزرگترین جرمی بود که انجام گرفت.» مقام معظم رهبری

        در پیشگاه خداوند باید جوابگوی مسئولیت محوله باشیم. تو فقط برای رضای خدا و انجام وظیفه کار کن مهم نیست چه کسی به تو مراجعه می کند و چه کاری انجام می­دهی. باید همیشه از خداوند بخواهی تمام اعمالت تحت پوشش و رضایت خداوند متعال باشد.

در حوادث فتنه گو شناخت عرصه دشوار است. شناخت اطراف قصه دشوار است. شناخت مهاجم و مدافع، ظالم و مظلوم دشوار است.

دشمنان اسلام از این پیروزی دست به فتنه اندازی و تفرقه زدند تا مردم اعتقاد به نظام نداشته باشند و بینشان اختلاف بیاندازند. اما رهبر ما با درایت و بصیرت مردم توانستند این فتنه را خنثی کرده و یأس و نا امیدی را برای آنها به ارمغان آورد. دشمنان اسلام بیکار نمی نشینند و بعد از یکسال جای تعجب است که بعضی هنوز سر موضع گیری خود هستند و با اسم اسلام و مسلمانی از آنها دفاع می­کنند. کسی که نتوانسته در این امتحان شناخت حق و حقیقت خود را نجات دهند و موضع خود را تغییر دهند، اگر موضع خود را تغییر دهند یعنی با نظام، اسلام و ملت هستند و در غیر اینصورت از دشمنان این ملت بحساب خواهند آمد.


89/3/21::: 6:22 ع
نظر()
  
  

تصویب اصل ولایت فقیه در قانون اساسی

اصل 5 در زمان غیبت ولی عصر در جمهوری اسلامی ایران ولایت امر و امامت امت بر عهده فقیه عادل و با تقوا، آگاه به زمان، شجاع، مدیر و مدبر است که اکثریت مردم او را به رهبری شناخته و پذیرفته باشند.

کل آراء 65 نفر- موافق 53 نفر- مخالف 8 نفر ممتنع 4 نفر

                                 اصل پنجم تصویب شد.


89/3/14::: 7:33 ع
نظر()
  
  

15 خرداد یاد شهدای گرانقدر آن روز را گرامی می داریم.

امام یک حقیقت همیشه جاودان است.

اگرچه 21 سال از رحلت آن بزرگوار می گذرد ولی اندیشه و راه امام ادامه دارد و می بینیم که علاقمندان به امام در سراسر جهان مشتاقانه از او یاد می کنند.

اعتمادی که امام به مردم داشتن در حدی بود که هنگام مرگشان گفتند با رفتن من این سد آهنین مردم شکسته نخواهد شد و ادامه خواهد داشت.

سلامت و عزت و پیشرفت ما در همه زمینه ها ادامه راه امام و حفظ وحدت کلمه با رهبری سیدعلی خامنه ای است.

دشمنان ما فکر می کردند با مرگ امام راه او، قیام او و ... تمام خواهد شد. اما شاهد بودن که با گرفتن سکان این راه به دست رهبر عظیم الشأن- سیدعلی خامنه ای همه افکار آنها دچار یأس و شگفتی شد و هم اکنون بعد از 21 سال می بینیم که این ارتباط و وحدت کلمه بین مردم و ولایت فقیه همان طور محکم ادامه دارد.

او زنده است تا اسلام ناب محمدی (ص) زنده است و او زنده است تا پرچم عظمت اسلام و وحدت مسلمین و نفرت از ظالمین برافراشته است.                                مقام معظم رهبری


89/3/14::: 7:28 ع
نظر()