دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرزند مرده تواند خفت ، و مال ربوده دیده بر هم نتواند نهفت . [ و معنى آن این است که او بر کشته شدن فرزند شکیبایى دارد و بر ربوده شدن مال طاقت نیارد . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :59
بازدید دیروز :4
کل بازدید :167322
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/21
11:43 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

میلی منفرد گزینه پیشنهادی وزارت علوم، نجفی گزینه پیشنهادی وزارت وزیر آموزش و پرورش و سلطانی‌فر گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان از مجلس رأی اعتماد نگرفتند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از 4 روز  و هشت جلسه  رسیدگی به صلاحیت وزاری پیشنهادی کابینه روحانی سرنوشت 18 وزارتخانه دولت یازدهم را مشخص کردند.

پس از شمارش آرا جعفر میلی منفرد گزینه پیشنهادی وزارت علوم، محمدعلی نجفی گزینه پیشنهادی وزارت وزیر آموزش و پرورش و مسعود سلطانی‌فر گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان از مجلس رأی اعتماد نگرفتند.

محمود واعظی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزارت اطلاعات،علی طیب‌نیاوزارت اقتصادی و امور دارایی،محمد جواد ظریف وزارت امور خارجه،سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی،علی ربیعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی،محمود حجتی وزارت جهاد کشاورزی،حجت‌الاسلام مصطفی پور محمدی وزارت دادگستری،سردار حسین دهقان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،عباس آخوندی وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا نعمت‌زاده وزارت صنعت، معدن و تجارت،علی جنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،عبدالرضا رحمانی فضلی وزارت کشور، بیژن نامدار زنگنه وزارت نفت،حمید چیت‌چیان وزارت نیرو،از مجلس رای اعتماد گرفتند و کلیدار وزارتخانه دولت تدبیر و امید شدند.


92/5/24::: 10:0 ع
نظر()
  
  
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم، با اشاره به حوادث و اختلافات تحمیلی از سوی بیگانگان در برخی کشورهای اسلامی، «ایمان» و «اتحاد کلمه» را دو عامل مقاومت ملتها در برابر توطئه های دشمنان خواندند و تأکید کردند: به فضل پروردگار و با روحیه ی ایمان و وحدت مردم ایران، تیرهای زهرآگین اختلافات هیچگاه در ملت اثر نکرده و با اعتماد و حسن ظن به وعده های الهی، پیشرفت های مستمر، جزء ذات حرکت ملت ایران شده است. به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت الله خامنه ای با تبریک عید سعید فطر به آحاد ملت، یک ماه روزه داری و انجام اعمال عبادی از سوی اقشار مختلف مردم و وجود روح توسل و ذکر در کشور را زمینه ساز نزول و جلب رحمت الهی دانستند و افزودند: لازم است مسئولین محترم و مجموعه تازه نفسی که مسئولیت های کشور را برای پیشبرد امور، با ثبات قدم و عزم و اراده راسخ بر عهده گرفته اند، در طول راه دشوار مسئولیت، از سلاح ذکر و توسل و اعتماد به خداوند متعال بهترین استفاده را بکنند.

  
  

عید سعید فطر، عید پاکیزگی؛ عید بازگشت به فطرت اصیل؛

روز پاداش و روز تولد دوباره مسلمانان بر همگان مبارک و لبخند رضایت و سعادت بر چهره‌تان جاودانه. 
بر شما مبارک باد گرد آمدن نزد حضرت حق و نشستن بر خوان کرم او و به جا آوردن ادب بندگى که مژده داده است، برآوردن هر نیازى را که به نزدش آرند و ببخشد، و روا دارد در حق مان هر آنچه‌ را؛ آن سان که گمان نمی بریم.

اللّهم انى اسألک خیر ما سألک منه عبادک الصّالحون


92/5/18::: 12:17 ص
نظر()
  
  

 

اگر ملت اسلام بیدار نشوند و به وظایف خود آگاه نگردند، اگر علمای اسلام احساس مسئولیت نکنند و به پا نخیزند، اگر اسلام واقعی که عامل وحدت... و ضامن سیادت و استقلال ملل مسلمان و کشورهای اسلامی می باشد به دست عوامل و ایادی اجانب و در زیر پرده سیاه استعماری افروخته گردد، روزهای سیاه و نکبت بارتری برای جامعه های اسلامی در پیش است و خطر ویران کننده ای متوجه اساس اسلام و احکام قرآن است....

پیام امام (ره): روز قدس روز مقابله مستضعفین علیه مستکبرین


92/5/9::: 9:0 ص
نظر()
  
  

شب قدر، سرنوشت یکسال ما تعیین می شود. این شبها را از دست ندهیم.

شبی که در آن خطاب می‌آید: کجایند جوانمردان شب‌خیز که در آرزوی دیدار، بی‌خواب و بی‌آرام بوده‌اند و در راه عشق شربت بلا نوشیده‌اند، تا خستگی ایشان را مرهم گذاریم و اندر این شب قدر ایشان را با قدر و منزلت گردانیم؛ که امشب، شب نوازش بندگان است و وقت توبه گنهکاران.

برای تعجیل در فرج مولایمان دعا کنیم.