دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش یاری می رساند، حکمت ره می نماید . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :4
کل بازدید :167263
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/21
12:5 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

سلام بر ناجی مظلومان

سلام بر روح خدا، سلام بر راهبر شهدا، سلام بر امید مستضعفان، سلام بر ناجی مظلومان

ای امام امت، جان و روحمان فدای تو باد. خوشا به حال شهدا که رفتند و این روزگار نفاق و دورویی را ندیدند. ندیدند که چگونه یگانه امیدشان مورد اهانت قرار گرفته، ندیدند که یاران امامشان چگونه به سهو یا عمد از خود سستی نشان می دهند و آب در آسیاب دشمن میریزند و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم از نابخردی همین یاران، نهایت استفاده را می برند و مقدسات را به مسخره میگیرند. چرا که اینان از نسل همان یارانی هستند که در کربلا امام حسین (ع) را تنها گذاشتند.   

 دشمن امروز دلخوش است که عکسی به آتش کشیده شده غافل از آنکه این آتش، آتش عشق ما را به امام شعله ورتر می کند. امروز روزی است که منافقین در صفوف مسلمین نقاب از چهره برداشتند و بر ستون ضمیمه انقلاب هجمه برده اند.

آری ... منافقین که از مسجد ضرار به پا خواسته اند و در هر مناسبتی از گلدسته مجد خود اذان گفته اند امروز محکومند. شاهد بودیم جمعی دانشجو نما در صحن مقدس دانشگاه به مقدسات ملت توهین کردند و امت اسلام را عزادار کردند. اما زمانی امت متعصب شد که جمعی از سیاسیون به جای محکوم کردن نفس این حرکت قبیح به فرافکنی و پاک کردن صورت مسأله پرداختند و صدا و سیما را در معرض اتهام قرار دادند. آیا نشان دادن گوشه ای از حق و حقیقت باطل است؟ آیا نشان دادن ماهیت جنبشهای رنگین راهی به خطاست؟ امروز حجت تمام است. دانشجوی با بصیرت، امروز بیدار است. آقایان باید موضع بگیرند، موضعی صریح و روشن.

یادآور میشویم آن قسمت از بیانات مقام معظم رهبری را که فرمودند: «آنکسی که برای انقلاب، برای امام، برای اسلام کار میکند به مجرد اینکه ببیند حرف او، حرکت او موجب شده است که یک جهت گیری علیه این اصول به وجود بیاید فوراً متنبه میشود»

   چرا متنبه نمیشوید؟!! چرا زمانی که در راهپیمایی روز قدس به نفع اسرائیل شعار داده شده موضعگیری نکردید؟ مگر امام نگفته فلسطین پاره تن اسلام است. شما که از امام دم میزنید پس این همه تناقض چرا؟ شما برای آرمانهای انقلاب آمده اید یا خواسته های خود در پی تحقق وصایای امام خمینی (ره) هستید یا تأیید دشمنان قسم خورده حضرتش، دشمن امروز دانشگاه را هدف گرفته اما دانشجو بیدار است. دشمن امروز میخواهد فضای دانشگاه فضای بیاعتمادی و دروغ باشد اما دانشجو با بصیرت است. دشمن امروز میخواهد کلاسها را به تعطیلی بکشاند اما دانشجو آرامش را حفظ خواهد کرد. و یک کلام دشمن نقطه اصلی که همانا ولایت است نشانه گرفته اما بداند که سینه دانشجو سپری است درمقابل این هجمه دشمن. هرچند که ولی فقیه زمان بارها به ملت ایران و به ویژه دوستداران ولایت تأکید فرمودند که در مقابل اهانتهای آشکار گروهی فریب خورده سکوت و خویشتن داری داشته باشید. اما این سکوت به معنای بی تفاوتی ما نیست بلکه ما آمادهایم تا با فرمان مقام معظم رهبری در هر لحظه روزنه های فتنه را دور کرده و دست افکار اجنبی را از دانشگاه کوتاه کنیم.  و اما خطاب به سران داخلی و اصلی این فتنه: چرا زمانی که اسلام از شعار اصلی امام حذف شد موضعگیری نکردید؟ مگر امام نگفته بود جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد. بدانید که هویت واقعی شما در نزد دانشجویان هویداست و تک تک اهداف و رفتارتان زیر دید تیزبین دانشجوی با بصیرت است و خطاب به نخبگان سیاسی اَینَ عَمّار؟ اَینَ عَمّار؟

روشنگران امت کجائید؟ آیا چشم پوشی از مال و فرزندان که همانا (اِنَّما المالَ وَالبنونَ فتنه) مال و فرزندان فتنه دنیوی هستند. بهتر است با بازگویی حق و روشنگری حقیقت از دنیا دل برکنید و به پا خیزید و به یاری حق که همانا ولی فقیه زمان حضرت آیت ا... خامنه ای (قدس) است بشتابید.

 و اما حرف آخر فصل الخطاب ما رهبر مقتدای ما آحاد ملت را به آرامش دعوت نمودند و ما هم میگوییم بیاید آرامش را به امت و دانشگاه برگردانیم و در فضای آرام به تبیین و تشریح آراء و عقاید یکدیگر بپردازیم تا آنوقت راستی و حقیقت برای همگان آشکار شود.


88/9/23::: 10:40 ص
نظر()
  
  

عید غدیر بر مسلمین مبارک باد.

الحمد لله الَّذی جعلنا منَ المتَمَسّکینَ بولایه امیرالمومنین (ع)

کوثر بلاگ عید سعید غدیر خم را به همه عاشقان و شیعیان طریق امامت و ولایت، تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی موفقیت و سربلندی را برای همه وبلاگ نویسان از آن امام مظلوم خواستار است.


88/9/15::: 8:33 ص
نظر()
  
  

بسیج همیشه در صحنه است

بیگانگان و دشمنان نظام بالاخص آمریکا و رژیم صهیونیستی با بسیج و بسیجیان مخالفند؛ زیرا آنها می دانند فرهنگ بسیجی قادر است هر انسان آزاده ای را به خود جذب کند و افتخار بسیجی بودن یکی از سوژه های مورد علاقه ی جوانان در ایران و سایر کشورهای اسلامی است. چرا که در زمان دفاع مقدس دشمنان ایران شاهد ایثارگری ها، فداکاری ها و حضور مشتاقانه در جبهه ها و تمرینات نظامی و فراگیری تاکتیکهای نظامی بسیجیان بودند که نشان از اراده محکم و دلدادگی آحاد بسیجی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعقیب اهداف ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری بود.

دشمنان انقلاب سعی می کنند به هر نحوی شده تبلیغات وسیعی برای تضعیف انقلاب در جهت تخریب فرهنگ بسیج هزینه کنند. اما نتیجه عملکرد آنها موجب هجوم علاقه مندان بیشتری به سمت اردوگاه بسیج گشته است. زیرا هر قشری که مورد تبلیغات منفی دشمنان باشد در چشم ملت ایران محبوب تر خواهد شد.

ولی با تمام این وجود بسیجیان باید هوشیار باشند و با بصیرت خود توطئه های آنها را شناسایی و خنثی کنند.


88/9/13::: 10:45 ع
نظر()
  
  

بسیج و مسائل سیاسی روز

تا هنگامی که بسیج است، هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد.   «مقام معظم رهبری»

دشمنان انقلاب قصد داشتن در قضایای اخیر به بهانه انتخابات در بین ملت تفرقه بیندازند و آنها را نسبت به مسئولین بدبین کرده و با کارهای اخلالگرانه که البته با حمایت های بعضی رجال سیاسی و وطن فروش همراه بود، از آب گل آلود ماهی بگیرند. اما به دلیل بصیرت و هوشیاری بسیجیان و به رهبری ولی امر مسلمین و حضور بی نظیر مردم در صحنه به نتیجه نرسیدند.

بعد از ماجرای انتخابات حضور پر رنگ بسیجیان باعث شد تا مردم برای مسائل روز اهمیت قائل شوند و پیگیر مسائل سیاسی باشند و طبق تأکید ولی امر مسلمین تا زمانی که بسیج و روحیه صدق و صفا و خدمت بی مزد و منت در میان مردم و به ویژه جوانان وجود دارد دشمن نمی تواند هیچگونه لطمه ای به کشور، انقلاب و نظام اسلامی وارد کند.

آری طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بسیج واقعیتی نافذ و تأثیرگذار است که در عین اقتدار و قدرت، مظلوم هم واقع شده است.


88/9/11::: 8:42 ع
نظر()
  
  

بسیج و آگاهی سیاسی

به روز بودن و هوشیاری جوانان یکی از زمینه های شکست نقشه های دشمنان است.

بسیجیان باید برای مسایل سیاسی ارزش قائل شوند. جوان امروز نباید نسبت به مسایل سیاسی روز بی تفاوت باشد. آگاهی جوانان از سیاست روز یعنی هوشیاری و در صحنه بودن آنان. اکنون که دشمنان این انقلاب برای بدست آوردن سرمایه های این ملت دندان تیز می کنند، بسیجیان باید هوشیار باشند و حتی برای یک لحظه صحنه را خالی نگذارند. زیرا دشمن در کمین نشسته است تا با یک غفلت کوچک ضربه خود را بر این نظام وارد آورد و در این میان نقش بسیجیان به روز کردن مسائل سیاسی جوانان است تا با برگزاری کلاسهای آموزشی، همایشات، جلسات سیاسی، جشنهای مذهبی و ... توطئه های دشمن را خنثی کنند


88/9/10::: 12:52 ع
نظر()
  
  
   1   2      >