دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این تویی که اغیار را ازدل های دوستانت زدودی تا آن که جز تو را دوست نداشتند ...آن که تو را از دست داد، چه به دست آورد ؟ و آن که تو را یافت، چه از دست داد ؟ آن که جز تو را به عنوان عوض پذیرفت، زیان کرد . [امام حسین علیه السلام ـ در دعایش ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :38
بازدید دیروز :4
کل بازدید :167301
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/21
3:10 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

کوثر بلاگ ضمن دعوت از کلیه خوانندگان برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس پیشاپیش عید سعید فطر را به همه مسلمین علل الخصوص وب لاگ نویسان تبریک و تحنیت عرض می کند.
88/6/26::: 12:28 ص
نظر()
  
  

جهان اسلام باید متوجه و متحد باشد.

اکثر اتفاقاتی که در جهان رخ می دهد به نفع آمریکا و صهیونیسم است. رژیم صهیونیستی حداکثر سوء استفاده را از آن می کند. ماجرای خود ساخته 11 سپتامبر، قضایای افغانستان، عراق و ... که نتیجه آن سختگیریهای شدید و جنایتهای پی در پی در فلسطین شده است. آمریکا و صهیونیسم حداکثر سوء استفاده را از این حوادث می کنند. جهان اسلام باید متوجه و هوشیار باشد و احساس مسئولیت کند و با وحدت و همدلی مانع جنایتهای پی در پی آمریکا و انگلیس و همچنین تشویقی که آنها از حکومتهای جنایتکار می کنند شوند. همه دولتهای اسلامی علل الخصوص دولتهای عربی وظیفه دارند با استفاده از قدرت، ثروت و امکاناتی که در جوامع بین الملل دارند در جهت دفاع از ملت ستم دیده فلسطین بکار گیرند.


88/6/26::: 12:14 ص
نظر()
  

روز قدس: روزی است که باید به این روشنفکرانی که زیر پرده با آمریکا و عمال آمریکا روابط دارند هشدار داد. هشدار به اینکه اگر از فضولی دست بر ندارند سرکوب خواهند شد.

روز قدس پیمان وحدت مسلمانان جهان است روزی که مسلمانان بر وحدت خود تأکید می ورزند. مردم مسلمان در روز قدس باید به آمریکا و اسرائیلیان بفمانند که باید هرچه سریع تر از ظلم و ستم و چپاول ملتهای مسلمان دست بردارند.

روز قدس روز جهانی است. روزی نیست که فقط به فلسطین اختصاص داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملتهایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند، در مقابل ابر قدرتهاست.


88/6/25::: 9:50 ص
نظر()