دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شریفترین شرف، دانش است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :45
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167508
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
11:34 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

چند نکته مهم درباره انتخابات از بیانات رهبر معظم انقلاب:

* تأکید بر لزوم برگزاری انتخابات سالم و رقابتی و پرهیز از تهمت زنی

رقابت غیر از خصومت و تهمت زنی متقابل است. رقابت به معنای اثبات خود یا نفی دیگران نیست. رقابت، دادن وعده های خلاف قانون، برای جلب نظر مردم نیست.

* پرهیز از استفاده بیت المال برای تبلیغات انتخاباتی

استفاده از بیت المال در انتخابات اشکال مضاعف دارد، ضمن آنکه هر فردی را هم نمی توان براحتی متهم به اینگونه مسائل کرد.

* ارتباط نامزدها با مراکز قدرت و ثروت مخرب است

ارتباط نامزدها با مراکز ثروت و قدرت همان شیوه ای است که در دموکراسی های دروغین دنیا بویژه آمریکا دیده می شود و نامزدها با حمایت مالی کمپانی ها، شرکت ها و افراد ثروتمند، وارد انتخابات می شوند و بعد از پیروزی وامدار این افراد هستند و به جای خدمت به مردم در جهت منافع صاحبان قدرت و ثروت، قانون وضع می کنند.

* انتخابات این دوره مجلس برای ملت های اسلامی نیز مهم است

به همین دلیل است که دستگاههای خبیث استکبار اعم از آمریکا، انگلیس و صهیونیستها تلاش دارند تا این انتخابات را مخدوش و برای ملتهای دیگر مأیوس کننده جلوه دهند.

* ملت ایران پیشکسوت دیگر ملت هاست

قطعاً نگاه ملتهای دیگر به این انتخابات دوخته شده است. اگر مسئولان و مدیران نظام مصمم بوده اما مردم در صحنه نبودند، کارها پیش نمی رفت، همانگونه که اگر مسئولان و مدیران نظام دچار تردید می شدند، این موضوع در فهم و درک و تصمیم گیری آنان در مقابل لشکر کفر و ضلالت، تأثیرگذار بوده و نظام دچار اختلال می شد و به دنبال آن نیز مردم از صحنه خارج می شدند.


  
  
<      1   2