دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادان کوچک است؛ هر چند بزرگسال باشد و دانا بزرگ است؛ هر چند کم سال باشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167478
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
6:40 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

                   محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.         

                                                                       امام خمینی (ره)

اربعین آمد و اشکم ز بصر می آید             گویی یا زینب محزون زِ صفر می آید.

سلام بر تو ای کشته اشک و آه- سلام بر تو ای حسین بن علی که در روز عاشورا حجت را بر مردم تمام کردی که هدف حرکت و قیامت چه بوده است و با دعوتی که از مردم به حق کردی عذری برای مردم به جا نگذاشتی.

برای چه امام حسین جان خود را فدا کرد؟

برای اینکه مردم را از جهالت و نادانی نجات دهد. همه آنهایی که از دین، قرآن و اسلام فاصله گرفته اند و آنها را از ضلالت و گمراهی نجات دهد. همه آنهایی که فریب دنیا را خورده اند و وعده دنیا و امور دنیوی را به امور معنوی ترجیح دادند. آنانی که ارزش والای شان را به بهای ناچیز فروختند.

اربعین و یا چهلم یعنی چه؟ حضرت محمد (ص) در 40 سالگی به پیامبری رسید. حضرت نوح (ع) 40 شبانه روز به عبادت پرداخت تا به پیامبری رسید. اگر کسی 40 روز خالصانه به عبادت خدا بپردازد به صراط مستقیم می رسد. همینطور برای آقا امام حسین نیز اربعین تنها 20 صفر نیست بلکه 40 روز مصیبت و اشک و آه اولاد و پیروان آن امام مظلوم است.

در احادیث داریم یکی از 5نشانه های مومن زیارت امام حسین (ع) در روز اربعین است.

  عزاداری اربعین حسینی را به همه شیعیان و عاشقان آن امام همام تسلیت عرض می کنیم.


88/11/16::: 3:0 ع
نظر()
  
  

 

کوثر بلاگ 12 بهمن سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی

و فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر را گرامی داشته و پیروی و استمرار راه آن امام همام را برای همه هم میهنان و شیعیان از ولی عصر (عج) خواستار است.


88/11/11::: 5:18 ع
نظر()
  
  

آب در هاونگ کوبیدن

چرا دشمنان این انقلاب به مقاصد پلیدشان دست نمی یابند؟ چرا هرچه بیشتر خود را به آب و آتیش می زنند نتیجه ای خلاف آن کسب می کنند؟

جواب:

×     زیرا جمهوری اسلامی ایران توسط کسی که غایب از دید همگان است حمایت می شود، کسی که منجی عالم بشریت از تمام زشتیها و پلیدیهاست. آری ایران اسلامی با وجودبیش از80% قشر مذهبی از جانب امام عصر (عج) حمایت و هدایت می­شود. چرا که امام علی (ع) فرمودند: مهدی (عج) در میان همه مخلوقات محبوب است، خداوند به وسیله او آتش فتنه را خاموش می­گرداند.

×     دشمنان این انقلاب هرچه بیشتر سعی می­کنند تا باعث تفرقه و براندازی این انقلاب شوند حاصلی جزء خلاف انتظارشان عاید نمی­شود. بعد از انتخابات دشمنان بیگانه سعی کردند با توطئه ابطال انتخابات بین ملت و دولت تفرقه ایجاد کنند ولی با رهبری مقام عظمی حضرت آیت­­­اله خامنه­ای و حلول ماه مبارک رمضان کشور مورد حمایت هاله­ای از نیروی منجی آخرالزمان قرار گرفت و تمام توطئه­های آنان را نقش بر آب کرد. بعد از ماه رمضان آنان دوباره سعی کردند نفت به آتیش ریخته و دوباره آن را شعله­ور کنند که بار دیگر با ورود ماه محرم الحرام و زنده نگه داشتن یاد و خاطره مظلوم کربلا «حضرت سید الشهدا» باز هم توطئه آنان خنثی شد. این بار آنان از کوره در رفته و به سیم آخر زدند تا با اهانت به روز مبارک و عزیز عاشورا که ظهور منجی­مان در آن روز است، عقده دل را خالی کرده و منجر به اغتشاش و آشوب گردند و بار دیگر نشان دهند که آنان از نسل همان یزید دوران امام حسین (ع) هستند و این بار ملت از آرمان و فضای مذهبی زمان خود دفاع کرده تا مانع از کربلایی دیگر شود و به این یزیدیان زمان نشان دهند که تا این نظام از حمایت منجی آخرالزمان و ملت هوشیار و عاشق امام برخوردار است، آنان هیچ غلطی نخواهند کرد و تمامی سعی و تلاششان تنها آب در هاونگ کوبیدن است. پیامبر اکرم (ص) فرمودند: مردمی از مشرق زمین قیام می­کنند و زمینه حکومت مهدی را فراهم می­آورند.


88/11/5::: 12:40 ع
نظر()
  
  
<      1   2