دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانش می جوید، خداوند روزیش را به عهده می گیرد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :17
کل بازدید :167483
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/31
7:50 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کوثر بلاگ[0]
نوشتن یا نگارش عملی است که بشر بوسیله آن اندیشه هایش را مصور میکند. با نوشتن انسان می تواند افکار خود را به دنیایی که در دوردستهاست انتقال دهد. و هدف من از نوشتن ارتباط با مخاطبانی است که قابل مشاهده نیستند ولی وجودشان احساس می شود.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

دوم شهریور ماه با عنوان «هفته دولت»  نامیده شده، یاد و خاطره شهید رجائی و باهنر که جانشان را برای اسلام، ایران و ایرانی فدا کرده اند گرامی می داریم.

و اما برخی از ویژگیهای مثبت این نظام:

توانایی غلبه بر تهدیدات: نظام ثابت کرد که قابلیت غلبه بر تهدیدات (مانند تهدیدات نظامی، سیاسی، اقتصادی، علمی و ...) را دارد.

اعتماد میان مردم و نظام: کمتر حکومتی وجود دارد که در آن مردم آن نظام، اعتمادی که مردم ایران نسبت به حکومت دارد را داشته باشند. مثال آن آن همین انتخابات 2 سال قبل که 80 درصد این مردم شرکت کردند. مثال دیگر راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس یا حادثه 22 دی و شرکت اکثریت مردم در سرما و گرما نشان دهنده اعتماد و دلبستگی مردم به نظام است که این از اقتدار نظام است.  

پیشرفت در شرایط تحریم: ما در سخت ترین شرایط تحریم پیشرفت داشتیم. در زمینه علم و فناوری- هسته ای- علم زیست محیطی- فناوری نانو- فناوری هوا و فضا نانو دانش های ضد سرطان- علم شبیه سازی و ... پیشرفت کردیم. این در حالی بود که درهای انتقال دانش از همه سوی دنیا بسته بود به طوری که خود آمریکا اذعان کرد که ایران در کسب علم استثناست.

با اعتراف به اینکه برخی از مشکلات هم هنوز حل نشده است مانند فرهنگ- اشتغال و ... اما امیدواریم با همکاری و وحدت میان مردم و دولت بر این مشکلات هم فائق آمده و ایرانی سرافراز و موفق در جهان باشیم.

در اینجا بر خود واجب دانسته از بی انصافی برخی از معترضین و منتقدین که با انتقادشان قصد زیر سئوال بردن این نظام و ارزشهای آن را دارند گلایه مند باشم و آنها را به وحدت و یکپارچگی دعوت نمایم. این ایام زمان مناسبی است تا با الگو قراردادن دو شهید عالی قدر رجائی و باهنر هدف مقدسشان را هدف هر ایرانی بدانیم.

 


  
  
<      1   2